دانلود گزارش کارآموزی حسابداري (شركت مادر تخصصي صندوق )

دسته بندي : پروژه های کارآموزی » رشته حسابداری (کارآموزی_و_گزارشات)

فصل اول : مقدمه

اينجانب رضا عاطفي قبولي سال 1380 رشته حسابداري و حسابرسي مركز امور مشاوران حقوقي ، وكلا و كارشناسان قوه قضائيه با شماره پرونده 4592 و پرونده آموزشي شماره 1719 طبق ابلاغيه شماره 835/ك/آ/1719 مورخ 5/3/83 و 83/ك/آ/1719 مورخ 8/6/83 براي انجام دوره كارآموزي 6 ساله به شركت مادر تخصصي صندوق حمايت از توسعه سرمايه گذاري در بخش كشاورزي ورزي معرفي شدم .

لازم به ذكر است كه اينجانب پس از قبولي در امتحان كتبي بر اساس ماده 187 قانون برنامه سوم اقتصادي اجتماعي كشور ( ب منظور اعمال حمايتهاي لازم حقوقي و تسهيل دستيابي مردم به خدمات قضايي و حفظ حقوق عامه ، به قوه قضائيه اجازه داده مي شود تا نسبت به تأييد صلاحيت فارغ التحصيلان رشته حقوق جهت صدور مجوز تاسيس مؤسسات مشاوران حقوقي براي آنان اقدام نمايد . حضور مشاوران مذكور در محاكم دادگستري و ادارات و سازمانهاي دولتي و غير دولتي براي انجام امور وكالت متقاضيان مجاز خواهد بود . تأييد صلاحيت كارشناسان رسمي دادگستري نيز به طريق فوق امكان پذير است .

آيين نامه اجرائي اين ماده و تعيين تعرفه كارشناسي افراد مذكور به تصويب رئيس قوه قضائيه خواهد رسيدن و با توجه به رشته تخصصي خود با سابقه كار حدود 10 سال در مؤسسات حسابرسي و حسابداري و همچنين شركتهاي مختلف در تاريخ 5/3/83 شروع به انجام دوره كارآموزي در شركت ما در تخصص صندوق حمايت از توسعه سرمايه گذاري در بخش كشاورزي نموده .

فصل دوم : آشنائي با فعاليتهاي شركت مادر تخصصي صندوق حمايت از توسعه سرمايه گذاري در بخش كشاورزي و چارت سازماني آن

شركت مادر تخصصي صندوق حمايت از توسعه سرمايه گذاري در بخش كشاورزي از تبديل شركت خدمات مهندس جهاد سازندگي سابق كه حل تصويب نامه شماره 5592/ت/43 مورخ 11/5/1368 بصورت 100% دولتي تشكيل گرديد و وظيفه ، هدف آن انجام و ارائه خدمات مهندسين مشاور در رشته هاي نقشه برداري و فتوگرامتري ، آبخيزداري ، آبياري و زهكشي ، طراحي ساختمان طراحي نيروگاه برق ،‌آبي ، مطالعات راه سازي ، ژنتيك ، آزمايشگاه مكانيك خاك ، برنامه ريزي منطقه اي ، خط انتقال آب و ... بوده كه با توجه به شروع كار اين شركت از سال 1369 بيش از 2000 پروژه مطالعاتي و عملياتي به انجام رسانده و هم اكنون نيز با عنايت به تغيير وظايف شركت فوق همچنان وظيفه اتمام پروژه و تعهدات قبلي را نيز برعهده دارد . با تغيير سياستها و كاهش تصدي گري دولت و با ادغام وزارت جهاد با وزارت كشاورزي شركت فوق نيز به شركت ما در تخصصي حمايت از توسعه سرمايه گذاري در بخش كشاورزي طبق جلسه مورخ 25/12/1381 تا 27/1/1383 و هيئت وزيران بنا به پيشنهاد شماره 16215/28/532/20/500 مورخ 2/7/1380 وزارت جهاد كشاورزي و به استناد ماده 6 قانون برنامه  سوم توسعه اقتصادي اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران مصوب سال 1379 اگر در اساسنامه شركت فوق كه 100% آن دولتي بوده با سرمايه اي معادل دويست ميليارد ريال با هدف حمايت از توسعه سرمايه گذاري در بخش كشاورزي و در زير بخشهاي زراعت و باغباني دامداري و دامپروري ، جنگل و مرتع ،  شيلات و آبزيان  و صنايع و خدمات مرتبط با وظايف وزارت جهاد كشاورزي مورد تصويب قرار گرفت كه از سال 1382 شروع به فعاليت نمود و چارت سازماني آن به شرح ذيل مي باشد .

فصل سوم : فعاليتها و آموزشهاي انجام گرفته  در مدت كارآموزي

الف ـ اقدامات انجام گرفته در دوره كارآموزي ( عمليات مالي خدمات مهندسي جهاد جهت بستن پروژة تعهدات قبلي )

ب ـ اقدامات انجام گرفته در دوره كارآموزي ( عمليات  مالي صندوق مادر تخصصي)

ج ـ تجربيات و مهارتهاي بدست آمده در طول كارآموزي

الف ـ اقدامات انجام گرفته در دوره كارآموزي ( عمليات مالي خدمات مهندسي جهاد جهت بستن پروژه ها و تعهدات قبلي )

همچنان كه بيان گرديد با توجه به فعاليت 12 ساله  شركت خدمات مهندسي جهاد و انجام حدود 2000 پروژه قسمتي از تعهدات آن باقي مانده بود كه به شركت مادر تخصصي انتقال يافت  و با توجه به رشته تخصصي و تحصيلي اينجانب و با عنايت به دوره كارآموزي كه متناسب با فعاليت من بوده اقدامات و وظايف ذيل توسط اينجانب به انجام

1ـ آشنايي با كليه پروژه هاي انجام گرفته  و در حال انجام از طريق بررسي پرونده امور حقوقي ، مالي و فني و برنامه ريزي كنترل پروژه

2ـ آشنايي با مفاد قراردادها از جهت بندهاي شرايط عمومي و شرايط خصوصي قراردادها كه معمولاً شرايط عمومي قراردادها ثابت و شرايط اختصاصي براي هر قرارداد به خصوص تفاوت مي نمايد .

دسته بندی: پروژه های کارآموزی » رشته حسابداری (کارآموزی_و_گزارشات)

تعداد مشاهده: 3273 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:70 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل